Two Legends

شاهکارهای موسیقی

Two Legends

شاهکارهای موسیقی

در این وبلاگ میتونید شاهکارهای موسیقی خصوصا موسیقی بیکلام و آثار دو موسیقیدان برجسته زمان خودمون، هانس زیمر و جو ستریانی رو مشاهده کنید.هانس زیمر من را عاشق موسیقی بیکلام ،موسیقی فیلم و پیانو کرد,جو ستریانی نیز به من زیبایی گیتار را نشان داد برای همین قصد دارم تا جایی که بتونم آثار این دو افسانه تاریخ موسیقی و دیگر بزرگان این هنر استثنایی (موسیقی) رو معرفی کنم .این سایت رو صرفا به خاطر علاقه زیادم به موسیقی ساختم و امیدوارم مطالبم برای علاقه مندان موسیقی بدردبخور و جدید باشه و بتونم اندکی در گسترش موسیقی بیکلام و هنر زیبا موسیقی سهیم باشم .....
من دو ساز پیانو و گیتار رو خیلی دوست دارم و در حال حاضر نیز گیتار سیم فلز و پیانو کار میکنم.بسیار خوشحال میشم شما نیز علایق موسیقی و ایده هاتون رو با من در میان بگذارید.

  • ۰
  • ۰

جو ستریانی به عنوان یکی از برجسته ترین گیتاریستهای تاریخ شناخته میشود  و تا کنون 15 بار نامزد جایزه مشهور گرمی شده است که یک نشان بر توان بسیار بالای اوست.این نوازنده نامدار گیتار الکتریک مهارت بسیار بالایی در گیتار دارد و  تاکنون آثار بسیار  زیبایی از خود برجای گذاشته که با خیلی از آثار تکراری گیتار الکتریک که دیگران تولید میکنند فرق دارد(شاید شما هم مثل من با شنیدن آثار ستریانی به گیتار الکتریک علاقه مند شوید).

یکی از وجه تمایزهای او با دیگر گیتاریستهای الکتریک این است که فقط  به سرعت محض اکتفا نمیکند و در آهنگهای او انواع سبکها و همچنین انواع احساسات و زیباترین ملودیها از جمله سریع و پرانرژی ،ملایم،عاشقانه،غمناک و.... وجود دارد.شخصا بعد از گوش کردن آثار زیاد از گیتاریستهای فراوان،تا به امروز این گیتاریست بزرگ رو به عنوان بزرگترین گیتاریست تمام دوران میدانم و شیفته هنر و شخصیت بزرگ،صمیمی و متواضع اونم و واقعا تعجب میکنم که یک هنرمند(برخلاف خیلیها) این همه آثار قوی دارد .

در این جا قصد دارم مشهورترین و زیباترین آثار  این گیتاریست افسانه ای و هنرمند چیره دست رو معرفی بکنم هرچند شاید تعجب کنید مگر یک نفر چند اثر خوب دارد ولی حقیقت این است که بیشتر آثار استاد عالی است و در سبک راک بیکلام(Instrumental Rock) واقعا کسی به او نمیرسد و بنده تقریبا از 120 آهنگ او که گوش کردم و با توجه به رتبه بندی ها و نظرسنجی های مختلف آهنگهای استاد، لیست زیر رو تهیه کردم و یک توصیف مختصر از هرکدوم نوشتم و باید ذکر کنم ایشون علاوه بر لیست زیر آهنگهای دیگری هم دارد که  زییاست (این آهنگها جز یکی همگی بیکلام اند):

دانلود در ادامه مطلب.........

 با کلیک روی عناوینی که آبی رنگ اند آن آهنگ رو دانلود کنید.

به خاطر نظرات ارزشمند شما دوستان عزیز بیشتر لینکها مستقیم شد(شهریور 96)

 

A Door Into Summer

این آهنگ اولین آهنگی بود که از ایشون شنیدم(خیلی دیر این هنرمند رو شناختم)،آهنگی انرژی زا و بسیار زیبا که باعث شد برم تک تک آثار جو ستریانی رو دانلود کنم.

..............

Starry Night

این آهنگ ریتمی ملایم و ملودی بسیار زیبا داره و نامزد جایزه گرمی شد.شخصا علاقه خاصی به آن دارم و واقعا عنوان آهنگ بسیار مناسب انتخاب شده است.

..............

Ceremony

این آهنگ نیز آهنگی بسیار بسیار زیبا و به شور آور است و در کلیپ تصویری این آهنگ مهارت بالای هنرمند به خوبی دیده میشود.

............

Surfing With The Alien

از مشهورترین و اولین آهنگهای ستریانی با ریتم تند(یک نکته:بنده تا قبل از دیدن اجرا زنده آن زیبایی و علت شهرت زیاد این آهنگ را درک نمیکردم !!!!).

............

Summer Song

زیبا - از مشهورترینها.این آهنگ نامزد جایزه گرمی شد.

.............

Ten Words

آهنگی احساسی،عاشقانه و واقعا زیبا.بنده بالا هزاربار این آهنگ رو گوش کردم.

لینک اجرای زنده آهنگ

............

Light Years Away

از آهنگهای با ریتم تند و زیبا.

............

Made Of Tears

آهنگی ملایم و واقعا زیبا.ابتدا این آهنگ در معرفی برنامه های شبکه نمایش استفاده میشد.

...........

Always With Me Always With You

از مشهورترین آهنگهای ستریانی با ریتم ملایم و زیبا.

...........

Seven String

آهنگی زیبا ،با ریتمی تقریبا سریع و هیجانی.

...........

A train Of Angels

این هم از آهنگهای انرژی دهنده و بسیار زیباست.

..........

You Saved My Life

آهگی عاشقانه فوق العاده زیبا که بارها زیر آسمان پرستاره ارزش شنیدن دارد.

.........

Cryin

یکی از زیباترین آهنگهای احساسی ستریانی،پیشنهاد میکنم با کلیک روی لینک زیر ویدیو اجرا زنده هنرمند را ببینید.

لینک اجرای زنده آهنگ

........

Satch Boogie

از مشهورترین،تکنیکی ترین و اولینها.

..........

Attack

بسیار سریع و هیجانی.

..........

Flying In A Blue Dream

آهنگی با یک شروع بسیار زیبا.

..........

Friends

.........

The Extremist

انرژی دهنده و زیبا ،ستریانی در اجرا این آهنگ حین گیتار زدن هارمونیکا(ساز دهنی)هم میزند.

.........

The Soul Of Distortion

 آهنگی با افکت distortion و  زیبا برای کسانی که به این افکت گیتار الکتریک علاقه دارند.

..........

New Last Jam

هیجانی و واقعا زیبا

..........

What Breaks A Heart

زیبا و احساسی و متناسب با عنوان آهنگ

...........

Up In The Sky

سریع،هیجانی و زیبا

..........

Longing

زیبا و به شور آور.

..........

Crystal Planet

یک آهنگ سریع و هیجانی با یک شروع و پایان واقعا زیبا

لینک اجرای زنده آهنگ

..........

Home

 کاملا حس دلتنگی برای خانه و خانواده رو به آدم میده،واقعا زیبا

........

Andalusia

آهنگی با یک Intro بسیار زیبا،شبیه سبک فلامنکو و با صدای گیتار آکوستیک.

..........

Love Thing

واقعا عاشقانه ، رمانتیک و فوق العاده زیبا.

..........

Rubina

یکی از زیباترینها که یک حس دلتنگی عجیب در آن است.

.........

Revelation

 فوق العاده زیبا و به شور آور.اول این آهنگ به معنای واقعی  احساس حماسی و شور میدهد.

لینک اجرای زنده آهنگ

...........

Dream Song

آهنگی زیبا که ایده اولیه آن در خواب به جو ستریانی دست داده،آهنگ بعد از گذشت چند لحظه بسیار زیبا میشود.........

..........

I'll Put A Stone On Your Cairn

هرچند کوتاه ولی فوق العاده احساسی،جو ستریانی این آهنگ رو در اجراهای زنده قبل از آهنگ A door Into summer اجرا میکنه.

...........

Time Machine

بسیار بسیار هیجانی سریع و زیبا

...........

Until we say Goodbye

احساسی و واقعا زیبا

...........

The Traveler 

 واقعا زیبا و تاثیرگذار. 

............

The Mystical Potato Head Groove Thing

سریع زیبا و با تکنیکهای سخت. باید تصویری آن را ببینید...

............

Slow And Easy

 آرام زیبا و شبیه آهنگهای شرقی 

.............

Super Clossal 

............

The Forgotten Part 2

 زیبا و سوزناک 

.............

Musterion 

 صداهای متفاوت و زیبا از گیتار.

............

Clouds Race Across The Sky 

 زیبا، تاثیرگذار و سوزناک 

............

Mind Storm

 به شور آور از آلبوم زیبا Strange beautiful music 

..............

Mountain Song

 احساسی و زیبا از آلبوم زیبا Strange beautiful music 

..............

Oriental Melody

 زیبا و تاثیرگذار از آلبوم زیبا Strange Beautiful Music 

...............

Is There love In Space

آیا در فضا عشق هست؟.........

...............

If I Could Fly 

 حس پرواز همانطور که عنوان آهنگ هم هست "اگه میتونستم پرواز کنم"....

..............

Lights Of Heaven 

.............

Belly Dancer

.............

Can't Go back

 زیبا.... از آلبوم 2013  استاد. 

............

Shine On American Dreamer

 زیبا از آلبوم 2013  استاد.......

لینک اجرای زنده این آهنگ 

............

Three Sheets To The wind

زیبا..... از آلبوم 2013  استاد. 

............

Circles

البته ابتدا این آهنگ رو خیلی دوست دارم.

............

I Believe 

آهنگ باکلام و زیبای ستریانی در این لیست.

.............

Out Of The Sunrise 

چقدر دقیقه 3:18 این آهنگ زیباست....

............

God is Crying 

...........

Ghosts

...........

The meaning of love 

 واقعا زیبا،احساسی و عاشقانه....

و ........

نظرات (۳۴)

ممنون
سلام 
جالب  شد Searching!! /  searching از نظر Emotional احساسی رفته‌ به یک بعد دیگه . احساس مشخصی رو میتونید بهش نسبت بدید !!
سلام خدایی دمت گرم چقد کیف کردم با اهنگاش
به شدت علاقه مند به این ساز شدم و جالب اینه که میخوام برم کلاسش
اهنگ مورد علاقم تواین پستتون اینه:
Flying In The Blue Dream
چقد عالی و حس هیجان توی ادمو زنده میکنه
پاسخ:
سلام باعث خوشحالیمه نظر شما دوست عزیز.موفق باشید
خیلی ممنون عااالی بود
عالی ممنون شاد و پیروز باشید
لطفا فایل rar یا zip رو هم بذارید (یا تک تک یا به صورت گروهی)
  • فیزیوتراپی
  • دمت گرم.همه را دانلود کردم
    دمتون حسابی گرم💚❤
    بسیار عالی!
    دوست هنرمندم از توضیحات  و ذکاوت شما در چینش آهنگ ها لذت بردم
    ریتم ها زیباست
    موسیقی صدای خداست
    پاسخ:
    خیلی عالی که باعث خوشحالی شما شدم،موفق باشید
    عالیه.ممنون به خاطر سایت خوبتون.ترک forgatten رو هم اضافه کن به نطر فوق العاده ترین اثر ساتریانیه
    واقعا کمتر دیدم هنرمندی این همه قطعات خوب داشته باشه اونم سازی مثل گیتار الکترونیک که خیلیا علیه ش بیخودی جبهه میگیرن...ولی واقعا جو ساتریانی به این ساز روح بخشیده
    ممنون از توضیحات و وبلاگ
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    داداش دمت گرممم خداییش،عالی بود،صداش روحمو جلا میده لامصصب
    عالی بود good luck
    سلام دوست عزیز
    معلومه اینکاره ای داداش دمت گرم. من تقریباً همه آلبومها و سریهای G و تک آلبومها کنسرتها و ... ساتریانی رو دارم هر روزم تو ماشین فقط ساتریانی. ولی تو لیستت searching رو ندیدم !!! قطعاً سلایق متفاوته ولی اینم محشره البته اجرای استدیوش بهتره پیشنهاد میکنم گوش کنین. پریشب هم دو تا تک آهنگ از آلبوم جدیدش (What Happens Next 2018) گرفتم مثل همیشه محشره. فول آلبومش حدود 1.5 ماه دیگه میاد موفق باشین
    پاسخ:
    سلام نظرتون باعث خوشحالیمه.آهنگ searching هم عالیه .موفق باشید
    مرسی دوست عزیز از گلچین زیبای این نابغه موسیقی راک
    در ضمن جو ستریانی استاد نوازندگان مشهوری مثل kirk hammett(از گروه خاطره ساز متالیکا) و استیو وای هم بوده است.

    پاسخ:
    کاملا درسته ممنون از نظرتون.
    واقعا ممنون عالی بود عالی لایک+
    حال من رو خوب کردی .

    دمتت گررم
    داداش دمت گرم .. کارت درسته ""  معلومه اهل دلی ""  خیرت قبول
    پاسخ:
    ممنون از شما دوست عزیز
    از دور میبوسمت دادا دمت گرم خیلی وقت بود دنبال کلکسیونش بودم.اطرافیانم درکش نمیکنن ولی جلای روحمه صدای رو مغز گیتارش
    عالی خیلی ممنون

    میخوام بهت بگم دمت گرم
    خیلی حال کردم مخصوصا با Ten Words
    واقعا ممنون
    مررسی من عاشق آهنگهای راک هستم از نوع ملایم که چشم بسته خشم روح آدمو با بالاوپایین شدن آهنگ خاموش میکنن اگه کسی داره برام تلگرام کنه به ۰۰۹۸۹۳۵۴۹۸۷۲۸۹
    عااااااااااااااااااااااااااااالیه.مرسی
    سپاسگذارم دوست عزیز . از گوش سپردن به اثار ایشان نمیتوان سیر شد . امیدوارم شما هم در مسیر هنر احساس رضایت خاطر داشته باشید . همیشه عاشق گیتار الکتریک بودم ولی اعتماد به نفس ورود به موسیقی ندارم .
    پاسخ:
    ممنون،برای شما بهترینها رو آرزو دارم.
  • دانلود موزیک راک
  • مرسی
    استاد مسلم گیتار الکتریکه واقعا
    Mc dshi bzm bzr dmt grm
    ممنون بابت این گلچین خوب از این هنرمند موسیقی راک و استاد گیتار الکتریک دنیا
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز.امیدوارم از موسیقی این هنرمند برجسته لذت ببرید.
    ممنون از زحمتی که کشیدی دوس عزیز خیلی عالی معرفی میکردی تک تک اهنگ هارو  موفق باشی
    سلام،
    ممنون که چندتا دیگه را هم لینک مستقیم دادی،

    دمت گرم خیلی باحال بود،بازم از این تبپ آهنگها بزار
    پاسخ:
    مرسی دوست عزیز.
    سلام ممنون از این مجموعه و نظراتی که برای هر مورد داده بودی
    فقط کاش همه را لینک مستقیم میکردی، فور شیر درد سر داره دانلودش
    پاسخ:
    سلام، مرسی از نظرتون...به دلیل اینکه از این مطلب خیلی بازخوردی نگرفته بودم روی مطلب وقت بیشتری نگذاشتم اما به خاطر نظر شما اگرروقت کنم باقی رو هم مستقیم میکنم..
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
    ممنون دوست عزیز, واقعا مثل ساتریانی کسی نیست ونخواهد آمد,آرزو دارم یک روز کنسرتشو از نزدیک ببینمو گوش بدم
    پاسخ:
    امیدوارم من هم یک روز در کنسرت ایشون باشم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی