Two Legends

شاهکارهای موسیقی

Two Legends

شاهکارهای موسیقی

در این وبلاگ میتونید شاهکارهای موسیقی خصوصا موسیقی بیکلام و آثار دو موسیقیدان برجسته زمان خودمون، هانس زیمر و جو ستریانی رو مشاهده کنید.هانس زیمر من را عاشق موسیقی بیکلام ،موسیقی فیلم و پیانو کرد,جو ستریانی نیز به من زیبایی گیتار را نشان داد برای همین قصد دارم تا جایی که بتونم آثار این دو افسانه تاریخ موسیقی و دیگر بزرگان این هنر استثنایی (موسیقی) رو معرفی کنم .این سایت رو صرفا به خاطر علاقه زیادم به موسیقی ساختم و امیدوارم مطالبم برای علاقه مندان موسیقی بدردبخور و جدید باشه و بتونم اندکی در گسترش موسیقی بیکلام و هنر زیبا موسیقی سهیم باشم .....
من دو ساز پیانو و گیتار رو خیلی دوست دارم و در حال حاضر نیز گیتار سیم فلز و پیانو کار میکنم.بسیار خوشحال میشم شما نیز علایق موسیقی و ایده هاتون رو با من در میان بگذارید.

  • ۰
  • ۰

هانس زیمر هنرمند آلمانی برجسته،یکی از بزرگان موسیقی برترین فیلمهای جهان نظیر بتمن،گلادیاتور،دزدان دریایی کاراییب،اینسپشن و ....... است که با موسیقی او این فیلمها به یک شاهکار جاودان سینما تبدیل شدند.ایشان تخصص خاصی در ساخت آهنگهای حماسی وبسیار تاثیر گذار دارد که هر انسان بلندپروازی را به اوج میبرد.،هانس زیمر با ساخت موسیقی گلادیاتور یک شاهکار از خود بر جای گذاشت که در طی این سالها توجه بزرگان سینما را به خود جلب کرد و موسیقیهایی ایجاد کرد که ارزش بارهاوبارها شنیدن را دارند.او در فیلم اینسپشن موسیقی Time را خلق کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت ولی حیف که داوران اسکار چنین آثاری که  نظیر ندارد را ندیند!                      

هانس زیمر موسس کمپانی Remote Control است و  تعداد زیادی از مشهورترین موسیقیدانان سینما نظیر جان پاول،استیو جابلونسکی،رامین جوادی،لورن بلف،هری گرگسون ویلیامز،کلاؤس بادلت و.... مشغول فعالیت در شرکت ایشان اند یا با هانس زیمر همکاری میکنند و بسیاری از مشهورترین موسیقیهای فیلمهای هالیوود به شرکت ایشان واگذار میشود.

این نکته نیز جالب است که این هنرمند بزرگ موسیقی فیلم،تحصیلات رسمی و آکادمیک موسیقی ندارد اما با خلاقیت کم نظیر،تجربه،تلاش فراوان و علاقه زیادش به موسیقی توانسته به عنوان یکی از برجسته ترین و تاثیرگذارترین هنرمندان  موسیقی فیلم شناخته شود.

شاید اگر شما هم آثار این هنرمند را گوش کنید و با دیگران مقایسه کنید به این نتیجه برسید که واقعا ایشان بزرگترین موسیقیدان حماسی تاریخ سینما با تعداد زیادی اثر خاص و متنوع است.

هرچه از هنر این مرد و تاثیری که بر خیلیها از جمله بنده گذاشته بگویم کم است بنابراین گوش کنید و لذت ببرید.

 در اینجا زیباترین ترک ها از آلبومهای مختلف این هنرمند را معرفی میکنم......دانلود در ادامه مطلب

 

1- آلبوم فیلم Inception

شاهکار واقعی،آهنگ time از زیباترین آهنگهایی است که شنیده ام.

ٰTime - Dream is Collapsing - Dream within A Dream- One Simple Idea  

Old Souls

2- آلبوم فیلم گلادیاتور

شاهکاری که هانس زیمر را به اوج موسیقی هالیوود رساند.بارها وبارها آثاری از این آلبوم در تلویزیون پخش شده است.

Earth - honor him - Battle - Barbarian Horde - Now We Are Free

 To Zucchabar(یک آهنگ مصیبت بار که زمان سوگواری ها در رسانه ملی پخش میشود)

آهنگ Battle(و آخر آهنگ Barbarian Horde) نیز یک آهنگ حماسی و بسیار مشهور است.

 

3- آلبوم فیلم آخرین سامورایی

حماسی و بسیار زیبا

A Way of Life - Spectres In The Fog - Taken

 

4- آلبوم فیلم سقوط شاهین سیاه

آهنگ زیر از زیباترین و احساسی ترین  آهنگهای استاد است.

Leave No Man Behind

 

5- آلبوم فیلم دزدان دریایی کاراییب

آلبومی مشهور،بسیار زیبا و با انرژی.

(آهنگ He's A Pirate اثری از Klaus Badelt و Hans Zimmer)

the black pearl- Drink Up Me Hearties Yo Ho - He's A Pirate - End Credits - Wheel Of Fortune

One Day- up is down

 

6- آلبوم بازی Call Of Duty 6:MW2

(اثری از هانس زیمر و لورن بلف )

یکی از زیباترین آلبومهای بازی است که تا به حال خلق شده،خودم با این آهنگها و بازی محشر خیلی خاطره دارم داخل آلبوم آهنگهای این بازی تقریبا تمام آهنگها عالی اند و آهنگ opening titles یک شاهکار حماسی واقعی است که در اول شروع بازی پخش میشود و تو این چند ساله فراوان در رسانه ملی پخش شده.یا مثلا آهنگ spec ops menu در اخبار ساعت 19 شبکه یک روی رویدادها و حوادث پخش میشود.در دقیقه  5:22 آهنگ whiskey hotel واقعا شاهکار حماسی میشود و بسیار بسیار زیباست و چه قدر این آهنگ در بازی درست انتخاب شده بود.

Opening Titles - The Enemy of My Enemy is My Friend - Whiskey Hotel Green Flares - End Credit- Spec Ops Menu - Going Loud The Control Room

 

7- آلبوم سه گانه فیلم بتمن

(دو آلبوم اول این فیلم اثری از هانس زیمر و نیوتن هوارد،آلبوم سوم و آهنگ بسیار زیبا و حماسی why do we fall اثری از هانس زیمر)

a watchful guardian - Eptesicus - Imagine The Fire - Like A Dog Chasing Cars

Why Do We Fall - Rise

 

8- آلبوم بازی Crysis 2

(این چند آهنگ از آلبوم این بازی اثری از هانس زیمر و لورن بلف) آهنگ epilogue حماسی ترین آهنگ این آلبوم است.

Intro - Insertion - Nano Catalyst - Epilogue

 

9- آلبوم فیلم کد داوینچی:

این آهنگ فوق العاده حماسی و تاثیرگذار است.

chevaliers de sangreal

 

10- آلبوم فیلم رنجر تنها

Silver

 

11- آلبوم فیلمRegarding Henry

آهنگ blowfish واقعا احساساتی و زیباست.

Blowfish

 

12- آلبوم فیلم Pearl Harbor

Tennessee

 

13- آلبوم فیلم The Thin Red Line

آهنگ journey to the line فوق العاده احساساتی و زیباست  و آهنگ چنان پیوسته اوج میگیرد که در اوج احساسات غوطه ور میشوید.

Journey To The Line- Light

 

14- آلبوم فیلم The Bible

(اثری از هانس زیمر و لورن بلف)

Creation Choral - Romas Lament

 

15- آلبوم فیلم Man Of Steel

فوق العاده زیبا.

Arcade - Flight- This is Clark Kent

 

16- آلبوم فیلم Rush

Lost but won

 

17- آلبوم فیلم دوازده سال بردگی

آهنگی احساسی زیبا و مناسب فضای اندوهناک فیلم.

Solomon

 

18- آلبوم انیمیشن Spirit

Reunion -Swimming

 

19- آلبوم فیلم The Amazing Spider-Man 2

-You Need Me -I'm Moving to England -You're My Boy

We're Best Friends

 

20- آلبوم فیلم The Holiday

Kiss Goodbye - Maestro - Cry

 

21- آلبوم فیلم Mission Impossible 2

دو ترک بسیار زیبا

Injection

 Nyah

22- آلبوم بازی Beyond Two Souls

(اثری از هانس زیمر و لورن بلف)

Jodie's Suite - Dawkins' Suite - Beyond -

Childhood Memories  یک آهنگ برای دوستداران پیانو........

 

 23-  آلبوم فیلم Crimson Tide

Roll ride

 

24- آلبوم Angel And Demons 

160BPM 

اجراهای پیانو و گیتار الکتریک این آهنگ را بشنوید....

 

25- آلبوم انیمیشن شیرشاه

به خاطر این آلبوم هانس زیمر جایزه اسکار رو گرفت هرچند که به نظر بنده آلبوم های دیگر ایشان خیلی زیباتر است. 

This Land

 

26- آلبوم فیلم Interstellar

Day One

 No Time For Caution کسانی که این فیلم را دیده اند حس فضایی بودن،عجله و شتاب و معمایی بودن و حماسه را در این آهنگ بهتر حس میکنند.

27-آلبوم فیلم Rain Man

آهنگی زیبا و احساسی از این فیلم ،آلبومی که نقطه شروع شهرت هانس زیمر شد.

ٍٍEnd Credits

28- آلبوم فیلم شاه آرتور

حماسی و فوق العاده....این دو آهنگ طولانی را گوش کنید و زیباترین لحظات آن رو خود پیدا کنید!

ٌWoad To Ruin

All Of Them

تعدادی از لینکهای دانلود از سایتهای vmusic.ir  و mihandownload.com است.

نظرات (۵۱)

دمت گرم داداش خیلی بامرامی
پاسخ:
پاینده باشید دوست عزیز.
خیلی عالی به نظر خودم یکی از نوابغ موسیقی جهان ایشون هستن من که با موزیکاش خیلی حال میکنم 

سلام
اول از همه از زحمتی که کشیدید و این آهنگ ها رو یکجا جمع کردید بسیار تشکر می کنم و خسته نباشید میگم بهتون
عرضی که داشتم این هست که چند تا از آهنگ ها لینک شون دچار اشکال شده ظاهرا، مثل آهنگ های Barbarian horde و Now we are free در آلبوم فیلم گلادیاتور
با آرزوی موفقیت برای سایت خوبتون
پاسخ:
ممنون از اطلاعتون تصحیح شد.
سلام دوست من ظمن تشکر از موسیقی هایی که گذاشتی میخام ازت بپرسم که چطوری میشه موسیقی متن فیلمی دیگه مثل"اندر گیم" یا قسمت های دیگه دزدان دریایی کارائیب رو پیدا کرد بازم متشکرم
پاسخ:
سلام،از ستون سمت چپ قسمت پیوندها سایت میتونید لینک بهترین سایتهای موسیقی بیکلام کشور مانند رادیوباران,والاموزیک و............رو ببینید.البته بعضیهاشون نیاز به پرداخت وجه و خرید اشتراک دارند.موفق باشید.
هانس زیمر اعجوبه و آهنگساز بی نظیر که تمام قد در برابر ایشان تعظیم میکنم درک کارهای ایشان شاید یک مقدار اوایل برای همگان راحت نباشه چراکه جهان بینی هانس زیمر بسیار متفاوت تر از آنچه که در مغز من بگنجد است ، از جنابعالی که زحمت کشیده و اسارش را گذاشته این سپاس گذار و ممنونم 
قطعه the enemy of my enemy is my friend از نظر من بهترین قطعه استاده و واقعا فوق العاده است. قطعه time هم بی نظیره
سلام. به نظرم جای آهنگ Mountains از آلبوم Interstellar در این لیست پر بار خالیه.
  • علی شاه عباس
  • برادر من اینا رو همه گفتی درست
    ولی اصل کاری رو که یادت رفت
    سریعا آهنگ شاه آرتور اینجا بزار خیلی ناراحت شدم اینهمه آثار خوب گذاشتی ولی گل سر سبد موسیقی هانس زیمر نذاشتی.
    حتما بزار من منتظرم😔😔😔
    پاسخ:
    صحبت شما درسته اهنگ شاه ارتور هم فوقالعادست.
    سلام ببخشید من اهنگopening titles رو دانلود کرذم ولی رمز می خواد؟؟؟؟
    پاسخ:
    رمز رو به صورت زیر تایپ کنید
    www.mihandownload.com
  • هونام سنگ
  • سلام بسیار عالی بو ممنونم ازتون
    فقط میتونم بگم شیر مادرت حلالت...
     یه دنیای دیگه به من دادی...💓
    سپاس بی پایان
    من چند تا ازین آهنگها رو شنیده بودم و واقعا مبهوت شده بودم اما نمیدونستم کار کدوم آهنگسازه
    باید بگم استاد هانس زیمر یک نابغه است مثل جان ویلیامز و انیو موریکونه

    پاسخ:
    نظر شما واقعا باعث خوشحالی بنده شد.ممنون
    گویا یک نفر دیگه به جمع طرفداران hans zimmerاضافه شد...
    پاسخ:
    خیلی عالی.
    واقعا ممنون
    همش دنبال اهنگ بی کلام بودماهنگ خوب پیدا نمیشد تا اومدم اینجا  :))
    ممنونم بابت زحماتی که کشیدید..آقای هانس واقعا خیییلییی خووبه
    سلام.
    واقعا لذت بردم.یکی از یکی زیباتر آدم رو میبره ب دنیایی ک تا حالا تو رویاهاتم تصورش نمیکردی.خسته نباشید
    پاسخ:
    سلام ممنون، واقعا همینطوره که گفتید.
    سلام.ایولا خداوکیلی .ترکوندید به این میگن گلچین کردن .خوشحال میشم آهنگ بهترین فیلم هایی که اسکار گرفتن رو هم بذارین.جایی آهنگ فیلم جن گیر و آهنگ فیلم تایتانیک و آهنگ فیلم مرثیه ای بر باد خیال  واقعا حس میشه .با تشکر 
    پاسخ:
    سلام و ممنون، در دیگر مطالب سایت میتونید بهترینها کلینت مانسل و جیمز هورنر را هم ببینید، در آن مطالب آهنگ فیلم تایتانیک و مرثیه ای برای یک رویا هست.
    واقعا عالی.من که اصن ارامش میگیرم
    فقط می تونم بگم معرکس
    هرموق آهنگاشو گوش میدم ذهنم میره یه دنیای دیگه
    مو به تنم سیخ میشه
    بزرگترین آرزومم اینه کاش با مستند سیاره ی زمین همکاری میکرد
    اوج آهنگ با اوج فیلم برداری
    پاسخ:
    واقعا همینطوره،اهنگساز تم مستند جدید سیاره زمین هانس زمیر است و آهنگش هم روی اینترنت هست.
    کلا هانس ریمر عالیه ولی نباید از جیمز هورنر بگذریم هردوشون عالی هستن ولی حیف که دیگه جیمز هورنر فوت شده
    عالی بود..من تا قبل اینکه بیام تو سایتتون فقط اهنگ day one در فیلم iterstaller رو گوش میدادم ولی وقتی اومدم سایتتون با اهنگای شاهکار بیشتری ازشون اشنا شدم..ممنونم از شما..
    اهنگtime خیلی خوب بود
    درود بر شما دوست عزیز 
    چیزی که باعث لذت بردن من سایت خوب شما شد جواب دادن به نظرات مخاطبینتون بود واین کار واقعا ارزشمند هست .خسته نباشید.
    پاسخ:
    ممنون، لطف دارید،نظرات دوستانی مثل شما باعث دلگرمی و امید بنده است.
  • عارف بیکران
  • دمت گرم واقعا ..
    میشه جدیداشم بذاری ؟
  • زیمر یک نابغه ست
  • واقعا عاااالی بودن. با تشکر از سایت خوبتون که این همه شاهکار رو یکجا جمع کرده بود.
    پاسخ:
    ممنونم.... از شاهکارهای این هنرمند لذت ببرید.
  • یک دوست دار زیمر
  • واقعا عالیه.بیشتر از یک ساله با فرا شاهکار هاى زیمر اشنا شدم و هیچ از وقت از گوش دادن به ساخته هاى زیمر خسته نشدم بلکه هربار برام تازگى داره.به خاطر همین هانس زیمر و عشق به اثارش به فکر یاد گرفتن یکى از ساز هاى موسیقى افتادم و رفتم دنبال یاد گرفتن گیتار!
    دوست عزیز خوشحال شدم که وبلاگى در مورد این ابر مرد دنیاى موسیقى درست کردى و دارى بقیه رو با اثار زیمر اشنا مى کنى.
    پاسخ:
    ممنون صحبتهای شما باعث خوشحالی زیاد است....من هم با دو موسیقی time از فیلم تلقین  و opening titles از بازی مدرن وارفر با این هنرمند بزرگ اشنا شدم و بار اول که این اثار را شنیدم از زیباییشون شوکه شدم و در مسیر یادگیری موسیقی افتادم.....هانس زیمر فوق العادست و موسیقیش هم تکرار نشدنی.
    وای وای وای
    درود بر شما
    .....................
    خواهشمند است موسیقی بسیار زیبای فیلم
    The Man in the Iron Maskرا قرار دهید .

    پاسخ:
    سلام ممنون از شما.موسیقی درخواستی خود را میتوانید در سایت عالی زیر پیدا کنید.
    Soundtracks.ir
  • محمدرضا بیات
  • عاالی عالی عالی

    منم دنبال خیلی ازینا بودم
    زنده باد زاپاتا
    تو نیم ساعتی که تو سایت شما بودم تو دنیای واقعی نبودم.دنبال خیلی از این اثر ها بودم.چون موسیقی برای من خیلی بیشتر از یه گوش دادن ساده ست به اندازه لذتی که بردم ازت ممنونم.امیدوارم ریتم زندگیت همیشه شاد باشه
    پاسخ:
    ممنون از شما امیدوارم از این دنیا زیبا همیشه لذت ببرید،خوندن نظراتی مثل نظر شما واقعا برای من باارزش و امیدوار کننده است.
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز.
    ممنونم بابت اهنگ هاتون 
    واقعا عالی بودن
    پاسخ:
    ممنون، از دنیا موسیقی لذت ببرید. 
    دستت درد نکنه ادمین.
    خیر ببینی

    تا حالا ندیده بودم یکی اینقد بی منت و خوب این همه لینک بدون پاپ آپو فقط برای استفاده ی مردم گذاشته باشه

    :-)
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز نظر شما بسیار برای بنده با ارزش است.موسیقی هانس زیمر آنقدر برای بنده عزیز است که هرچه در توان باشد برای ترویجش انجام میدهم.موفق باشید.
    سلام. بی نهایت ممنون که باعث آشنایی من با این آهنگساز فوق العاده شدید :) آهنگهای بعضی از فیلم هارو شنیده بودم ولی نمیدونستم آهنگساز همه یکی هست. هنوز همه رو دانلود نکردم ولی تا اینجا از آهنگهای آلبوم call of duty بیشتر از همه لذت بردم (گرچه زمانی که بازی میکردم هم آهنگای بازی برام تاثیرگذار بودن ولی به تنهایی گوش دادنشون لذت بیشتری داره)
    نمیدونم توی این وبلاگ قبلا گذاشته شده یا نه ولی پیشنهاد میکنم کارهای یانی رو هم اضافه کنید. مطمئنا خیلیا از شنیدنشون لذت میبرن.
    بازم ممنون و موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام ممنون از نظرتون واقعا باعث خوشحالیمه که از این مطلب لذت بردید.زیباترین اهنگهای یانی نیز قبلا در مطلبی معرفی شده بود اما فقط معرفی و بدون دانلود.موفق و شادمان باشید
    وااااقعا دمتون گرم.عالی بود
    از مدیریت و عوامل سایت تشکر می کنم
    پاسخ:
    خواهش میکنم،موفق باشید.
    با عرض سلام و خسته نباشید
    میخواستم ی اهنگ خوب برای میکس روی ی فیلم با موضوع نظامی پیدا کنم
    از آثار ایشون کدوما مناسبن؟
    پاسخ:
    با سلام. اهنگهای بازی call of duty 6 و اهنگهای فیلم بتمن مانند why do we fall  و همچنین اهنگ arcade فیلم man of steel برای القا حس حماسه بسیار عالی ان همچنین به موسیقی فیلم شاه ارتور و فیلم اخرین سامورایی  هم میتونید نگاه بندازید.دوست عزیز چنانچه ممکن بود اسم اهنگساز را هم در ویدیو خود ذکر کنید تا هنر این هنرمندان بزرگ و تاثیر گذاری آنان فراموش نشود و از این طریق هنرمندان واقعی بهتر شناخته شوند.
    این اهنگها را برای موضوع نظامی بیشتر گوش کنید
    Call of duty-opening titles 
    Call of duty -whiskey hotel
    Call of duty-spec ops menu
    Batman-why do we fall
    Crysis 2-epilouge
    The last samurai-taken
    King arthur theme
    Gladiator -battle
    Man of steel-arcade
    ترک انتخابی فیلم کد داوینچی
    اگر هم احساس حماسه و غم رو میخواهید القا کنید موسیقی فیلمهای سقوط شاهین سیاه و فیلم the thin red line

    سلام من شخصا از هانس زیمر خوشم میاد و واقعا یک نابغه است 
    یک عرض کوچیک بعضی از آهنگ هاتون ناقص است مانندInterstellar لطفا رسیدگی کنید
    پاسخ:
    سلام،ممنون از نظرتون لینک دانلود کار میکنه آیا مشکل دیگه ای هست؟
    هانس زیمر یکی اهنگساز های مورد علاقه ی منه ولی شاید نشه گفت یه موسیقی دان هست چون ملاک موسیقیدان بودن و ارزش موسیقیایی از تحلیل علمی موسیقی به دست میاد نه سلیقه ی ما .روش اهنگسازانی مثل هانس زیمر نشان دادن زیبایی ویژگی ها و هارمونی هایی است که توسط موسیقیدانان بزرگ مثل بتهوون و... به وجود امده که خیلی کار با ارزشی هست ولی برای مقایسه با بزرگان موسیقی کافی نیست 
    ظاهرا ، تمام ترک های آلبوم ها رو نذاشتید ،گلچین کردید درسته؟
    پاسخ:
    بله گلچین شدست.
    به نظرم اونایی که میگن بتهون یا موزارت بهترین موسیقی دان تاریخ است هانس زیمر گوش نداده اند
    پاسخ:
    احتمالا 100 سال دیگه از  هانس زیمر هم  در کنار آن بزرگان به عنوان بزرگترین موسیقی دان تاریخ یاد کنند،چون خیلی از ما ادمها تا وقتی کسی دورمون هست خیلی ارزشش رو نمیفهمیم.همونطور که نقاش بزرگی مثل ونگوگ زمان حیاتش کسی درکش نکرد اما بعد از حیاتش همع او را ستودند.
    ممنون از نظرتون.
    آقا بینظیر بود. واقعاً ممنون
    پاسخ:
    تشکر بابت نظرتون.موفق باشد
    من شخصا به هانس زیمر اعتقاد دارم و میگم که یک نابغه س

    از شما دوست عزیز هم سپاس گذارم که این مطالب رو به اشتراک گذاشتید.
    واقعا زیبا بودن. موفق باشید.
    پاسخ:
    مرسی محمد عزیز.واقعا خوشحال شدم لذت بردید.
    عااااااااااااالیییییییییییییی
    درود بر ذوق هنریت و ممنون لطفت برای شریک کردن این آثار
    پاسخ:
    تشکر از شما دوست عزیز.
    به قالب کلمه نمیاد تشکر از این حرکت فوق العاده تون... بی اندازه ممنونم
    پاسخ:
    تشکر از شما بسیار خوشحال شدم لذت بردید.
    عالی بود
    خیلی دنبالش بودم
    بسیار عالی ممنون . من لا این آهنگ ها زندگی میکنم فوق العاده ان پیشنهاد میکنم آهنگ های ونجلیس و کیتارو و هم بهشون اضافه کنیین با تشکر از حسن سلیقه شما
    پاسخ:
    ممنون از شما. در حال برنامه ریزی برای معرفی اثار دو هنرمند بزرگ کیتارو و ونجلیس نیز هستم.منتظر مطالب جذاب در سایت 2legends به زودی باشید.
    سلام و ممنون از سایت بسیار خوبتون .
    هانس زیمر واقعا نابغه ای در عرصه موسیقی  . متنه
    به نظر خودم بهترین البوم استاد modern warfare 2 هست . به شخصه از هر ۴۴ ترک این البوم لذت بردم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم این البوم بینظیر را دانلود کنند . 
    پاسخ:
    سلام و ممنون از نظر زیباتون
    واقعا ممنونم مرسی عالی بودن
    پاسخ:
    منون از نظرتون
    عالی بود موفق باشید. فقط ایکاش لینک 4SHERED نبود
    بین البوم ها به نظرم البوم اخرین سامورایی و گلادیاتور و بتمن جزو زیباترین کارهای هانس زیمر هستند به خصوص بتمن
    پاسخ:
    منون از نطرتون.امیدوارم از دنیا زیبا موسیقی لذت ببرید
    فوق العاده بود و ممنونم
    پاسخ:
    بسیار ممنون.موفق باشید
    عالی بود مرسی
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی