Two Legends

شاهکارهای موسیقی

Two Legends

شاهکارهای موسیقی

در این وبلاگ میتونید شاهکارهای موسیقی خصوصا موسیقی بیکلام و آثار دو موسیقیدان برجسته زمان خودمون، هانس زیمر و جو ستریانی رو مشاهده کنید.هانس زیمر من را عاشق موسیقی بیکلام ،موسیقی فیلم و پیانو کرد,جو ستریانی نیز به من زیبایی گیتار را نشان داد برای همین قصد دارم تا جایی که بتونم آثار این دو افسانه تاریخ موسیقی و دیگر بزرگان این هنر استثنایی (موسیقی) رو معرفی کنم .این سایت رو صرفا به خاطر علاقه زیادم به موسیقی ساختم و امیدوارم مطالبم برای علاقه مندان موسیقی بدردبخور و جدید باشه و بتونم اندکی در گسترش موسیقی بیکلام و هنر زیبا موسیقی سهیم باشم .....
من دو ساز پیانو و گیتار رو خیلی دوست دارم و در حال حاضر نیز گیتار سیم فلز و پیانو کار میکنم.بسیار خوشحال میشم شما نیز علایق موسیقی و ایده هاتون رو با من در میان بگذارید.

  • ۰
  • ۰

جوستریانی هنرمندی است که تاکنون علاوه بر اجرا سریع ترین و تکنیکی ترین آهنگهای راک زیباترین و گوشنوازترین شاهکارهای احساسی راک را هم خلق کرده است و همین تفاوت اساسی او با دیگر هنرمدان راک است که آثار او بیشتر بر ملودیهای ماندگار در ذهن و آثار ملودیک تاکید دارد.بعد از معرفی برترین آثار این هنرمند بزرگ امروز قصد دارم آهنگهای ملایم و احساسی ایشان رو معرفی کنم امیدوارم لذت ببرید.

ٰTen Words

Love Thing

Cryin

Untill We Say Goodbye

Rubina

You Saved My Life

The Meaning Of Love

ْStarry Night

ٌٌWhat Breaks A Heart

The Forgotten Part2

Slow And Easy

I'll Put A Stone On Your Cairn

All Alone

You're My World

Always With Me Always With You

Tears In The Rain

Home

Cloud Race Across The Sky

Is There Love In Space

و دو آهنگ از آخرین آلبوم استاد Shockwave Supernova:

Goodbye Supernova

All My Life

منبع دانلود دو آهنگ آخر از Rockbox.ir

نظرات (۳)

همش عالی
ولی فقط the forgotten part2
/m\


با اجازه لینک ـتون کردم
وب فوق العاده ایه سلیقه موسیقی ـتونم حرف نداره
ان شاءالله صاحب پیانو هم میشید :D
همیشه موفق باشید.
پاسخ:
بسیار ممنون واقعا از خوندن نظر زیباتون لذت بردم.
لیست قبلی ات پر و پیمون تر بوده... حیفه Andalusia یا Revelation نباشه :)
پاسخ:
کاملا درسته ولی این لیست اهنگهای احساسی عاشقانه و اونایی که اسمشون + تم آهنگ محتوا احساسی داره و کل آهنگ آرومه !اون دوتا آهنگ حقیقتا قشنگن ولی بیشتر حماسی اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی